The Party never ends!!

God morgon alla svennar! Just nu är klockan 17:30, och det är så fruktansvärt varmt.
Resan var lång, och väldigt låååång och lite seg, eller rätt mycket. Men nu är vi framme, och det är underbart :)En trött sanna inväntar flyget

Gårdagen var den första dagen och den bestod mest av öl och drinkar. Vi var på Lady´s night på ett ställe som heter Clu b Lime, där alla tjejer fick 3 gratis drinkar + att vi var så många som gick in i ett gäng så fick vi en 70s gratis :) Men vi slutade inte upp där utsn vi gick vidare på gatorna i batong. Där det mest fans strippklubbar, men jag och jocke provade stången med, yeah!!!
Drinkar på vårt fina hotell :DJoakim och Jag prövade stången
Natten slutade med naken bad i havet och mc donalds som v i aldrig skullle äta på sa vi, det sprack lite där.

Efter en väldigt lång sovmorgon så gick vi till stranden där jag och louise fi vk helkropps massager, det var nice.
Sen oturligtnog råkade vi somna i solen, och det var Louise fel för hon väckte oss inte och sa att vi var tvungna att vända oss. Men snart är det kväll igen och det bli förfest hos mikaela och Johannas rum och därfeter kareoke kväll!!!! Imån ska jag tvinga Louise och Jocke att följa med på djungelsafari!!
Godnatt eller godmorgon//Sanna


Kommentarer
Postat av: ellen

jag vill också vara i thailand/Ellen<333

2010-01-17 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0