Skitgubbe.

Idag har vi mest legat på stranden och stekt ;) Nu börjar vi bli riktigt bruna hehe.

Badat hur mycket som helst, och när vi kom tillbaka från stranden gick vi upp till poolen och flummade runt och lekte som barnungar i poolen haha :P Jag tror vi hade fått solsting.
Sedan softade vi på rummet ett tag, sedan gick vi ner och spelade skitgubbe. Hela kvällen.

Jag förlorade typ hela tiden, fattar inte varför jag spelade sådåligt först, men sen blev jag skitsur då jag förlorade hela tiden. Sanna och jocke retar mig hela tiden för någonting så då måste man försöka vara hård tillbaka. Då man orkar :P Men till slut var jag tvungen att köpa en kaffe, och jävlar vad koncentrerad jag blev ;P



Jag har nu fått ett nytt smeknamn, Loffe. Tack. Det ska jag glömma så fort jag kan.

I know you miss me ;)

PUSS LOUISE


Kommentarer
Postat av: Ellen

sitter hemma i typ -2 och ni är i typ +32 grader är jävligt avis just nu saknar dig louise fast jag har börjat hänga tvätt för typ 10 kronor:P men du kunde hjälpt till logga in på skype nån gång vi får bestämma en tid så vi kan chatta kramar världens bästa lillasyster:)!!!!<3333

2010-01-17 @ 20:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0