UpDate

   

Dem senaste dagarna har vi mest pluggat. Men igår fyllde Mickan 20 år så då var vi ett gäng på 9 pers som gick ut och åt och firade på en fin thailändsk restaurang :D

Idag tog Mickan och jag oss en liten plugga-och-ta-hand-om-oss-själva-eftermiddag.
Vi åt mackor och glass på ett cafe i närheten och pluggade lite på dagens drinkar.
Sedan gjorde Mickan manikyr och jag thai-massage samtidigt och det var underbart <3Men dem jävla thailändarna började bråka om priset för Mickans manikyr så jag och thailändskan började typ skrika på varandra för att dem inte fattade och höll på att ljuga om att dem sa 250 bath först men helt plötsligt skulle dem ha 450 bath??
Men vi vann ;)



Glass i januari är väl bara för underbart?
<3


Jag vill hälsa till Simon
och
Mamma, Pappa, Stefan, Karl, Ellen, Jakob, Samuel och Vivaldi
och
alla mina vänner där hemma
att jag saknar er som tusan!!!!

PUSS LOUISE/Kinesen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0