21/1-10 01:41

Hejsan, Nu är jag kanon trött. har pluggat från 17-tills nu, fy fan stort prov över en dag om vodka,tequila,gin och roms historia.. FY FAN! kan inget än..
Köpte choklad och smaskade i oss med, guud vilken gudomlig smak det var...Vi var ju faktiskt tvugna att få i oss lite socker, Jag menar man har ju blivit så smal av alla skit höga 72 trappstegen vi har till vårt rum..

Men lektionen idag var rolig, vi hade Tequila,Vodka,Rom & Gin provning :) så lite alkhol fick man i sig, även av drinkarna vi hade till i läxa idag.. Herregud jag måste gå på detox när jag kommer hem känner jag.
Vi har även blivit intervjuade av kanal 5 idag - håkansbar,(mamma&Pappa, ni vill inte se min intervju) dom var på skolan och filmade lite. Igår var vi och åt på igår (clubLime- ägs av håkan)
 där vi träffade självaste FärjanHåkan - Sveriges mest överskattade person

Usch imorgon har vi 7 nya drinkar + 30 sidor.. har aldrig pluggat såhär mycket på en dag tidigare..
Nu ser jag fram emot fredagen då vi ska hitta på något roligt med klassen sägs det..

Önska mig lycka till på provet//Sanna


PS: Louise hälsar sin bror Samuel Grattis,... Hon glömde bort dig!! SYND!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va skönt att ni har lite att läsa:-)

Lycka till med ert prov

Pappa

2010-01-20 @ 23:27:11
Postat av: Mamma Mita

Vad skönt att ni har lite vettigt att göra också. Inte bara bada och sola, då hade vi blivit såååååå avundssjuka på er. Lycka till i morgon alla 3 på översta våningen. Morsan

2010-01-21 @ 00:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0