21 januari, Skola + Shopping

Jag  vet... Det var ett tag sen jag bloggade nu men vi har verkligen fullt upp i skolan. Brudarna har fått sköta bloggandet några dagar nu. Huvudsaken är ju att ni får veta vad som  händer.
   Jag saknar er alla, no names. Man glömmer ju alltid någon. 
Det här med bartenderskolan ångrar jag inte för fem bath, bland det bästa jag gjort. Värt pengarna alla gånger! Jag har lärt mig många nya drinkar, har lite problem med flair men det kommer. Har ju bara gått på skolan i några dagar nu. 
Gick jättebra i baren idag, blandade dock ihop en Cuba Libre med Fidel Castro + att Dominique (lärare) sa åt mig att jobba mer med båda händerna för att få upp mer speed. Gör om, gör rätt.
   Efter skolan blev det Patong-Shopping för hela slanten, eller iallafall för brudarna. De måste lära sig att våga pruta mer. Själv gick man hem med två Ed hardy-tshirts och ett par flip/flops för drygt !00 svenska kronor. Mohaha

/ Jocke



Sanna och jag


Jag och Louise


Louise och Sanna


Mina fynd, Ed Hardy


Kommentarer
Postat av: Tess

Nu hade kalle blivit avis på dina tröjor, fast är nog rip offs tyvärr... Vad gav du för tröjorna?

2010-01-21 @ 16:28:59
Postat av: systra di

åh, din gris vilka snygga jumpers ;D

you know my size in shirts ;) haha!

2010-01-21 @ 18:33:04
Postat av: Anonym

de tar alltid de tredubbla för allting där nere, så det är bara och pruta! de vet att västerlänningar har råd så visa att ni vet hur det är =)

2010-01-22 @ 00:10:35
Postat av: Jocke

Haha, jag vet :) prutade ju ner tröjorna från 750 bath styck till 150 bath styck ;D

2010-01-22 @ 01:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0