17/1 - En dag på stranden i Januari

Tjoo! Idag har jag bränt både armar, ben och pengar!! Inte illa, men det är rätt roligt att spendera pengar här.. Alla är så trevliga och alla vill få med en in på fester och olika discotek.  Man känner sig så sjukt uppskattad.

Gårdagen blev det tyvärr ingen kareoke för oss, det blev en lugn kväll med goda drinkar och god mat.. Men det var slappt och underbart det med :)

 

                                     
Idag har vi legat på stranden och pressat, jag har dock trampat på en skit stor manet men som tur var brändes jag inte:) Men lite läskigt är det att bada, men man måste eftersom det är ungefär 35 grader i luften, hmm undra hur varmt det är hemma -2 :P haha jag längtar verkligen inte hem. Ingen djungel blev det idag heller, men skolan skulle fixa massa upplevelser så vi får se vad dom har att erbjuda innan man bokar in något.. Åh jag glömde nästan, visst gjorde vi en fin strandlykta Millan? HAHAHA vi kan nått som inte du kan vi kan göra en strandlykta!!!!!!! :D

 

                           Kalmariterna pressar i solskenet
Nehe, nu ska jag in i duschen och smörja in mig.. sedan blir det ner i lougen och spela spel och efter jag har spelat skiten ur alla som vanligt ska vi ta något gott att äta:) Åhh vilken prinsessa man känner sig som!!!

Puss&kram//Sanna

Kommentarer
Postat av: Ebba

Yey vad kul att ni har en blogg! Jag är en daglig läsare heheheh :D

2010-01-17 @ 20:24:52
URL: http://ebbaolivia.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Ge fan i och trampa på maneter Sanna! dom har också känslor! Nu ska jag och Hampus gå ut och göra en SNÖ-lykta! JAAAAA jag är avundsjuk! saknar dig, puss puss.

2010-01-17 @ 20:30:26
Postat av: Anonym

Hej Gumman!

Hoppas att allt är bra. Har du fått till en Bloody Mary än? Såg att du inte förlorade skitgubbe som du brukar här hemma:-)Sköt om er. Kram Pappa

2010-01-18 @ 22:33:30
Postat av: Pappa

Hej Gumman!

Försöker lära mig det här....? få se om jag lyckas nu!

Hoppas att ni har det bra och att ni lär er en bra Bloody Mary. Såg att du inte alltid förlora en skitgubbe (som hemma). Sköt om er, ktam pappa

2010-01-18 @ 22:36:38
Postat av: sara

Åh, vad härligt det ser ut! Är en aning avundsjuk, fast bara en aning. Här hemma är det nämligen jättehärligt väder med massor av snö och -2 grader. Jag hatar vintern!!!!

Saknar dig gumman. Ha nu så skoj o njut av det härliga vädret. Älskar dig kära lilla syster yster. Puss och kram från Sara, Patrik Ida o Theo

2010-01-21 @ 14:12:13
Postat av: Millan

Ja. det var en fin lykta. Men den har nog inte lika fint sken som min i snö :) Och er rasar nog ihop efter att solen legat på.



Bli inte alkolister nu ungdommar!

2010-01-22 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0