Så här har vi det :)

Usch, det känns som att alla vi tre är dödsjuka och bara vill ligga och sova!

Sanna har ont i magen och mår jättedåligt, jocke har ont i örat och halsen och jag har jätteont i halsen. Eller ja, nu är det bättre men ni kan ju tycka lite synd om mig i alla fall haha :P
Det bästa med thailändska apotek är att man bara kan gå in och säga var man har ont så plockar dem fram diverse olika färgglada piller, helt receptfritt! Och dem hjälper!

Vi har blivit sämre och sämre på att blogga, men vi ber om ursäkt för detta och skyller på att vi pluggar och shoppar för mycket ;P

Nästa vecka börjar slutproven, känns jätteläskigt och jag tror egentligen inte just nu att jag kommer att klara det, men det blir extra, extra hårt arbete denna veckan för jag har inte betalat en massa pengar i onödan! Plus alla extra utgifter som vi har fått lägga ut. Nej, hej å hå hur ska det gå?


Vårat rum (Direkt efter att städerskorna har varit här :P )

    

 Vår vackra utsikt, husväggen en halvmeter bredvid
 Familjefoto på oss <3


Längtar lite hem till kylan faktiskt, har fått för mycket av det goda!

Puss Louise


Kommentarer
Postat av: Millan

Åt vilket håll snurrar virvlen i toaletten? medsols eller motsols?

2010-02-03 @ 13:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0