Friday night live

Kollade igenom min kamera och hittade en massa roliga bilder från våran utgång i fredags! Haha då vi hade provsmakning på ca 90 olika drinkar som vi har gjort under dessa 4 veckor så blev det en stor, billig fylla. Men roligt var det! :D

När vi gick till Håkans bar (färjan-håkans bar) ville Jocke ha en Caphrinia och Sanna en Rosa panter men tjejen som stod bakom baren visste inte hur man gjorde dem så hon svarade "Make it yourself!" Så fick dem komma in i baren och göra sina egna drinkar. Jag hade redan druckit för mycket vid det laget så jag höll mig utanför baren med kameran (tror jag i alla fall:P)


Här visar Jocke och Sanna den lilla thailändskan hur man ska blanda drinkar!





/>



Jag kan säga att dem var minst lika onyktra som jag om inte värre, men jag vet ju i alla fall när jag bör sluta :P




Nu har vi även klarat av Flairprovet, drinkprovet och Freepour-provet. Imorgon är det teoriprov och barprov. Avslutningsmiddag på kvällen :/

På lördag åker vi och på är hemma i Svergie kl. 06.00.

Ska bli skönt men kommer ändå att sakna thailand.

PUSS LOUISE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0